reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Ovšonková

Jana Ovšonková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...vo fáze, kedy čakanie na Godota je zábavou. Zoznam autorových rubrík:  BásneUlica - nevyčerpateľná studňaVerím v Boha...SúkromnéNezaradené...zo šuplíka, začiatky zapadn

reklama

Nezaradené

Nebo v mojom živote

Jana Ovšonková

Nebo v mojom živote

Keď som bola malá, verila som na dobro a zlo a verila som, že dobro vždy zvíťazí nad zlom, ktoré bude spravodlivo potrestané. Bolo to isté. Keby vtedy niekto napísal rozprávku o tom ako peniaze dokážu zlomiť človeka, ako klamstvo dokáže byť osožné a ako nikto nikdy nebude šťastný, lebo vždy bude niekto nenásytný na vrchole, túžiaci po moci a peniazoch - asi by som spáchala samovraždu už ako malé dieťa. Všetci by sa čudovali. Písalo by sa o mne v novinách, a potom nič. Ešte aj tá moja posledná kvapka, ktorá by sa už nezmestila do pohára plného žlče, by sa nakoniec utopila v mori plnom umretých morálnych hodnôt. Tak potom načo sú deťom rozprávky?

  • 16. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 546x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu